Portal Budowlany Budnews – najświeższe informacje, prawo budowlane, porady – Buduj z Budnewsem !

 

CREATON Polska w nowej odsłonie: 4 linie produktowe pod jedną marką

Firma CREATON Polska sp. z o.o. wprowadza zmiany w zakresie swojej oferty. W portfolio marki CREATON znajdą się cztery linie produktów.

Obok dachówek ceramicznych, będą to także dachówki cementowe oraz płytki dachowe i elewacyjne wraz z płytą falistą z włóknocementu. Bogatą ofertę dopełnia cała gama rozwiązań systemowych i elementów uzupełniających.

Od września 2017 roku firma CREATON Polska sp. z o.o. oferuje wszystkie cztery grupy produktowe pod jedną marką – CREATON. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod którym występowały poprzednio: dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płyta falista z włóknocementu. Produkty z tych linii przeszły również zmiany technologiczne, dzięki czemu zapewniają najwyższą jakość i wyznaczają nowe standardy na rynku. – Dobrze wiemy, że wybór dachu to inwestycja na wiele lat, a każdy inwestor ma inne preferencje w zakresie pokrycia dachowego. Dzięki wprowadzonym zmianom, a także zlokalizowanym w Polsce trzem nowoczesnym zakładom produkcyjnym, zapewniamy odbiorcom możliwość kreacji dokładnie takiego dachu, jakiego potrzebują – mówi Marek Marchewka, Dyrektor Zarządzający CREATON Polska sp.  z o.o.

Duży nacisk firma położyła na udoskonalenie dachówek cementowych, które stanowią alternatywę dla dachówek ceramicznych i cieszą się coraz większym zainteresowaniem inwestorów. Będą teraz one oferowane w dwóch nowych powłokach: PLANAR – matowej oraz DURATOP PRO – błyszczącej. Produkty z tej linii charakteryzują się jeszcze większą niż dotychczas odpornością na pęknięcia, twardszą i gładszą powłoką i zoptymalizowaną krawędzią czołową, zapewniając atrakcyjny wygląd dachu przez lata. Zmiany dotyczą również nazw dachówek cementowych, które zostały zunifikowane na wszystkich rynkach, są to obecnie: GÖTEBORG, HEIDELBERG, VERONA i KAPSTADT.

Odświeżony został także logotyp marki. Cała identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, aby była jeszcze bardziej czytelna i spójna dla odbiorców.

artykuł sponsorowany