GOŚCIE TARGÓW WARSAW HOME JAKO PIERWSI W POLSCE ZOBACZĄ NOWOŚCI CERAMIKI TUBĄDZIN

Targi Warsaw Home słusznie zapracowały na miano największej i jednej z najciekawszych imprez z branży wyposażenia wnętrz w Europie Środkowo-Wschodniej. Dlatego Ceramika Tubądzin, tuż po prezentacji swoich nowości na targach Cersaie w Bolonii, pokaże je na święcie designu w Warszawie.

Ceramika Tubądzin będzie gościć na Targach Warsaw Home po raz drugi. Tym razem powiększy swoje stoisko, prezentując nowości na 110m2. Przed zwiedzającymi ponad 40 nowych wzorów, a wśród nich ponad 20 propozycji dla płytek wielkoformatowych oraz polskie premiery czterech łazienkowych kolekcji Macieja Zienia – GLEAM, LUCID, SOCRIA I SHEEN (wszystkie w formacie 33 x 90 cm).

Grupa Tubądzin. Tubądzin kontynuuje także swoją współpracę z ernestrust, firmą meblową z sektora premium. Wspólnie zaprezentują część projektu „Tubądzin Ceramic Kitchen by ernestrust” – kuchnię z kolekcji Q7, której meble zostaną obłożone wielkoformatowymi płytami gresowymi w ponadczasowej czerni, z kolekcji płytek ceramicznych Amber Vein, kreacji Macieja Zienia oraz Rust Stain marki MONOLITH.

Targi Warsaw Home, na których pokażemy nasze nowości tuż po prezentacji ich w Bolonii, to dla nas wspaniała okazja aby spotkać się z rodzimymi architektami, klientami i dystrybutorami. Ważne dla nas jest także to, że w Warszawie całe dwa dni dedykowane są klientom indywidualnym. To dla nas niepowtarzalna okazja, żeby posłuchać tych, którzy nasze płytki mają w domach, poznać ich oczekiwania i wysłuchać opinii. Cieszymy się też z ogromnej liczby nowości, które zaprezentujemy – w tym nowe kolekcje Macieja Zienia oraz marki MONOLITH, którymi będziemy starali się zaskoczyć naszych klientów – mówi Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin.

Kolekcja Modern Pearl Ceramiki Tubądzin

Wśród nowości prezentowanych na Warsaw Home znajdą się np. płytki z kolekcji łazienkowych o wymiarach60x30 cm, takich jak Modern Pearl, Terraform, Plain Stone, Reflection czy Touch. Wszystkie one wprowadzają zupełnie nową jakość designu do polskich łazienek – z jednej strony odzwierciedlając światowe trendy, z drugiej zostawiając miejsce dla wyobraźni ich użytkowników.