EFL reaguje na koronawirusa. Przedsi─Öbiorcy mog─ů obni┼╝y─ç raty w sytuacji kryzysowej

Najbli┼╝sze tygodnie mog─ů okaza─ç si─Ö trudnym czasem dla wielu firm. 2 na 3 Polak├│w uwa┼╝a, ┼╝e koronawirus stanowi wysokie zagro┼╝enie dla Polski, wi─Öksze dla gospodarki ni┼╝ dla naszej rodziny ÔÇô wynika z badania Ipsos przeprowadzonego w dniach 9-10 marca br. Potwierdzaj─ů to przedsi─Öbiorcy zapytani przez BCC. Niemal ka┼╝dy z nich obawia si─Ö wp┼éywu rozprzestrzeniania si─Ö koronawirusa na sw├│j biznes (97 proc.), a 73 proc. ju┼╝ odczuwa skutki pandemii.

EFL od niemal trzech dekad jest partnerem w biznesie ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Partnerem, kt├│ry jak wszyscy staje dzi┼Ť przed jednym z najtrudniejszych egzamin├│w. Sytuacja, w kt├│rej znale┼║li si─Ö nasi klienci, wymaga od nas odpowiedzialnego podej┼Ťcia i zaproponowania rozwi─ůza┼ä, kt├│re pomog─ů przetrwa─ç ten trudny czas. Ju┼╝ od kilku dni otrzymujemy informacje od naszych klient├│w o negatywnym wp┼éywie wirusa na ich dzia┼éalno┼Ť─ç, a co za tym idzie na p┼éynno┼Ť─ç finansow─ů. Wszystkie nap┼éywaj─ůce do nas wnioski rozpatrujemy indywidualnie. Dodatkowo EFL proponuje Klientom us┼éug─Ö, kt├│ra pozwala na dopasowanie p┼éatno┼Ťci do bie┼╝─ůcej p┼éynno┼Ťci finansowej firmy. Leasing Swobodny umo┼╝liwia samodzielne zarz─ůdzanie wysoko┼Ťci─ů sp┼éacanych rat. Przedsi─Öbiorca ma mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiej reakcji na sytuacj─Ö na rynku, na kt├│rym funkcjonuje. Monitorujemy na bie┼╝─ůco sytuacj─Ö i podejmujemy wszelkie niezb─Ödne dzia┼éania, aby w jak najszerszym zakresie zminimalizowa─ç skutki pandemii. Do┼éo┼╝ymy wszelkich stara┼ä, aby wesprze─ç naszych Klient├│w i nie zawie┼Ť─ç zaufania, kt├│rym nas obdarzyli ÔÇô powiedzia┼é Rados┼éaw Wo┼║niak, prezes zarz─ůdu EFL.

Leasing Swobodny

Leasing Swobodny pozwala na samodzielne, bezpieczne i bez wychodzenia z domu zarz─ůdzanie umow─ů leasingow─ů, zmieniaj─ůc wysoko┼Ť─ç raty leasingowej w celu dopasowania jej do bie┼╝─ůcej p┼éynno┼Ťci finansowej firmy. Dzi─Öki takiemu rozwi─ůzaniu, przedsi─Öbiorca ma mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiej reakcji na sytuacj─Ö na rynku, na kt├│rym funkcjonuje. W zwi─ůzku z pandemi─ů koronawirusa, wielu z nich ma z tak─ů do czynienia dzi┼Ť. Klient za po┼Ťrednictwem edytora harmonogramu na stronie internetowej ÔÇô Portalu KlientEFL, lub wersji mobilnej portalu, mo┼╝e zarz─ůdza─ç harmonogramem sp┼éat nie opuszczaj─ůc siedziby firmy. W ramach Leasingu Swobodnego klient mo┼╝e w ci─ůgu 6 miesi─Öcy dokonywa─ç do 6 zmian przysz┼éych rat ÔÇô obni┼╝aj─ůc wysoko┼Ť─ç miesi─Öcznego czynszu o po┼éow─Ö lub nawet do 3 czynsz├│w obni┼╝y─ç wysoko┼Ť─ç raty do kwoty 1 PLN.

Us┼éuga dost─Öpna jest dla nowych i obecnych klient├│w. Wystarczy zalogowa─ç si─Ö na Portal KlientEFL i wybra─ç opcj─Ö ÔÇ×Zmie┼ä wysoko┼Ť─ç ratyÔÇŁ. Klienci, kt├│rzy nie wybrali opcji Leasingu Swobodnego przy zawarciu umowy, mog─ů poprzez Portal dokona─ç aktywacji i skorzysta─ç z us┼éugi. Ilo┼Ť─ç i zakres mo┼╝liwych zmian oceni nasz system, by bezpiecznie, np. nie powoduj─ůc zbyt du┼╝ego obci─ů┼╝enia klienta na koniec umowy, roz┼éo┼╝y─ç wybrane raty na pozosta┼ée miesi─ůce bez zmiany terminu umowy. Przygotowan─ů samodzielnie symulacj─Ö zatwierdza si─Ö SMSem. Na najbli┼╝szy czas EFL odst─ůpi┼é od pobierania dodatkowych op┼éat za te zmiany.

Za po┼Ťrednictwem Portalu Klienci maj─ů r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç zmiany faktury papierowej na faktur─Ö elektroniczn─ů. W obecnej sytuacji jest najbardziej rekomendowan─ů i bezpieczn─ů forma otrzymywania faktur.

Zarz─ůdzanie ze smartfona

Dost─Öp do us┼éugi Leasingu Swobodnego, dzi─Öki Portalowi KlientEFL, mo┼╝liwy jest z ka┼╝dego miejsca i o ka┼╝dej porze. Wysoko┼Ťci─ů rat zarz─ůdza─ç mo┼╝na poprzez urz─ůdzenia mobilne lub smartfon. Dzi─Öki Portalowi KlientEFL klienci, bez konieczno┼Ťci odwiedzania plac├│wek EFL, maj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç nie tylko swobodnego zarz─ůdzania swoj─ů umow─ů leasingow─ů, ale mog─ů r├│wnie┼╝ kontaktowa─ç si─Ö z Biurem Obs┼éugi Klienta. Za po┼Ťrednictwem Portalu mo┼╝na sk┼éada─ç wnioski i zapytania ofertowe, a o p┼éatno┼Ťciach i realizacji z┼éo┼╝onych wniosk├│w klienci s─ů informowani SMS-em lub e-mailem.

– Zdajemy sobie spraw─Ö z powagi sytuacji i jako odpowiedzialna firma podejmujemy dzia┼éania, kt├│rych celem jest wsparcie naszych klient├│w i partner├│w dotkni─Ötych konsekwencjami zwi─ůzanymi z rozwijaj─ůc─ů si─Ö epidemi─ů. Na stronie internetowej EFL zamie┼Ťcili┼Ťmy komunikat dla klient├│w, w kt├│rym informujemy o podj─Ötych dzia┼éaniach i mo┼╝liwo┼Ťciach kontaktu z firm─ů. Informacja dost─Öpna jest r├│wnie┼╝ na Portalu KlientEFL. Do klient├│w, kt├│rzy wyrazili zgody marketingowe, wys┼éali┼Ťmy informacje e-mail. Z podobn─ů informacj─ů dotarli┼Ťmy do wszystkich wsp├│┼épracuj─ůcych z nami dostawc├│w i partner├│w biznesowych ÔÇô powiedzia┼é Wojciech Przyby┼é, cz┼éonek zarz─ůdu EFL.