CREATON Polska w nowej ods艂onie: 4 linie produktowe pod jedn膮 mark膮

Firma CREATON Polska sp. z o.o. wprowadza zmiany w zakresie swojej oferty. W portfolio marki CREATON znajd膮 si臋 cztery linie produkt贸w.

Obok dach贸wek ceramicznych, b臋d膮 to tak偶e dach贸wki cementowe oraz p艂ytki dachowe i elewacyjne wraz z p艂yt膮 falist膮 z聽w艂贸knocementu. Bogat膮 ofert臋 dope艂nia ca艂a gama rozwi膮za艅 systemowych i element贸w uzupe艂niaj膮cych.

Od wrze艣nia 2017 roku firma CREATON Polska sp. z o.o. oferuje wszystkie cztery grupy produktowe pod jedn膮 mark膮 鈥 CREATON. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod kt贸rym wyst臋powa艂y poprzednio: dach贸wki cementowe, p艂ytki dachowe i elewacyjne oraz p艂yta falista z w艂贸knocementu. Produkty z聽tych linii przesz艂y r贸wnie偶 zmiany technologiczne, dzi臋ki czemu zapewniaj膮 najwy偶sz膮 jako艣膰 i聽wyznaczaj膮 nowe standardy na rynku. 鈥 Dobrze wiemy, 偶e wyb贸r dachu to inwestycja na wiele lat, a聽ka偶dy inwestor ma inne preferencje w zakresie pokrycia dachowego. Dzi臋ki wprowadzonym zmianom, a聽tak偶e zlokalizowanym w聽Polsce trzem nowoczesnym zak艂adom produkcyjnym, zapewniamy odbiorcom mo偶liwo艣膰 kreacji dok艂adnie takiego dachu, jakiego potrzebuj膮 鈥 m贸wi Marek Marchewka, Dyrektor Zarz膮dzaj膮cy CREATON Polska sp.聽 z聽o.o.

Du偶y nacisk firma po艂o偶y艂a na udoskonalenie dach贸wek cementowych, kt贸re stanowi膮 alternatyw臋 dla dach贸wek ceramicznych i ciesz膮 si臋 coraz wi臋kszym zainteresowaniem inwestor贸w. B臋d膮 teraz one oferowane w dw贸ch nowych pow艂okach: PLANAR 鈥 matowej oraz DURATOP PRO 鈥 b艂yszcz膮cej. Produkty z聽tej linii charakteryzuj膮 si臋 jeszcze wi臋ksz膮 ni偶 dotychczas odporno艣ci膮 na p臋kni臋cia, twardsz膮 i g艂adsz膮 pow艂ok膮 i zoptymalizowan膮 kraw臋dzi膮 czo艂ow膮, zapewniaj膮c atrakcyjny wygl膮d dachu przez lata. Zmiany dotycz膮 r贸wnie偶 nazw dach贸wek cementowych, kt贸re zosta艂y zunifikowane na wszystkich rynkach, s膮 to obecnie: G脰TEBORG, HEIDELBERG, VERONA i KAPSTADT.

Od艣wie偶ony zosta艂 tak偶e logotyp marki. Ca艂a identyfikacja wizualna zosta艂a ponadto ujednolicona, aby by艂a jeszcze bardziej czytelna i sp贸jna dla odbiorc贸w.

artyku艂 sponsorowany