CREATON Polska w nowej ods┼éonie: 4 linie produktowe pod jedn─ů mark─ů

Firma CREATON Polska sp. z o.o. wprowadza zmiany w zakresie swojej oferty. W portfolio marki CREATON znajd─ů si─Ö cztery linie produkt├│w.

Obok dach├│wek ceramicznych, b─Öd─ů to tak┼╝e dach├│wki cementowe oraz p┼éytki dachowe i elewacyjne wraz z p┼éyt─ů falist─ů z┬áw┼é├│knocementu. Bogat─ů ofert─Ö dope┼énia ca┼éa gama rozwi─ůza┼ä systemowych i element├│w uzupe┼éniaj─ůcych.

Od wrze┼Ťnia 2017 roku firma CREATON Polska sp. z o.o. oferuje wszystkie cztery grupy produktowe pod jedn─ů mark─ů ÔÇô CREATON. Wygaszeniu ulega zatem brand Euronit, pod kt├│rym wyst─Öpowa┼éy poprzednio: dach├│wki cementowe, p┼éytki dachowe i elewacyjne oraz p┼éyta falista z w┼é├│knocementu. Produkty z┬átych linii przesz┼éy r├│wnie┼╝ zmiany technologiczne, dzi─Öki czemu zapewniaj─ů najwy┼╝sz─ů jako┼Ť─ç i┬áwyznaczaj─ů nowe standardy na rynku. ÔÇô Dobrze wiemy, ┼╝e wyb├│r dachu to inwestycja na wiele lat, a┬áka┼╝dy inwestor ma inne preferencje w zakresie pokrycia dachowego. Dzi─Öki wprowadzonym zmianom, a┬átak┼╝e zlokalizowanym w┬áPolsce trzem nowoczesnym zak┼éadom produkcyjnym, zapewniamy odbiorcom mo┼╝liwo┼Ť─ç kreacji dok┼éadnie takiego dachu, jakiego potrzebuj─ů ÔÇô m├│wi Marek Marchewka, Dyrektor Zarz─ůdzaj─ůcy CREATON Polska sp.┬á z┬áo.o.

Du┼╝y nacisk firma po┼éo┼╝y┼éa na udoskonalenie dach├│wek cementowych, kt├│re stanowi─ů alternatyw─Ö dla dach├│wek ceramicznych i ciesz─ů si─Ö coraz wi─Ökszym zainteresowaniem inwestor├│w. B─Öd─ů teraz one oferowane w dw├│ch nowych pow┼éokach: PLANAR ÔÇô matowej oraz DURATOP PRO ÔÇô b┼éyszcz─ůcej. Produkty z┬átej linii charakteryzuj─ů si─Ö jeszcze wi─Öksz─ů ni┼╝ dotychczas odporno┼Ťci─ů na p─Ökni─Öcia, twardsz─ů i g┼éadsz─ů pow┼éok─ů i zoptymalizowan─ů kraw─Ödzi─ů czo┼éow─ů, zapewniaj─ůc atrakcyjny wygl─ůd dachu przez lata. Zmiany dotycz─ů r├│wnie┼╝ nazw dach├│wek cementowych, kt├│re zosta┼éy zunifikowane na wszystkich rynkach, s─ů to obecnie: G├ľTEBORG, HEIDELBERG, VERONA i KAPSTADT.

Od┼Ťwie┼╝ony zosta┼é tak┼╝e logotyp marki. Ca┼éa identyfikacja wizualna zosta┼éa ponadto ujednolicona, aby by┼éa jeszcze bardziej czytelna i sp├│jna dla odbiorc├│w.

artykuł sponsorowany