GO艢CIE TARG脫W WARSAW HOME JAKO PIERWSI W POLSCE ZOBACZ膭 NOWO艢CI CERAMIKI TUB膭DZIN

Targi Warsaw Home s艂usznie zapracowa艂y na miano najwi臋kszej i jednej z najciekawszych imprez z bran偶y wyposa偶enia wn臋trz w Europie 艢rodkowo-Wschodniej. Dlatego Ceramika Tub膮dzin, tu偶 po prezentacji swoich nowo艣ci na targach Cersaie w Bolonii, poka偶e je na 艣wi臋cie designu w Warszawie.

Ceramika Tub膮dzin b臋dzie go艣ci膰 na Targach Warsaw Home po raz drugi. Tym razem powi臋kszy swoje stoisko, prezentuj膮c nowo艣ci na 110m2. Przed zwiedzaj膮cymi ponad 40 nowych wzor贸w, a w艣r贸d nich ponad 20 propozycji dla p艂ytek wielkoformatowych oraz polskie premiery czterech 艂azienkowych kolekcji Macieja Zienia 鈥 GLEAM, LUCID, SOCRIA I SHEEN (wszystkie w formacie 33 x 90 cm).

Grupa Tub膮dzin. Tub膮dzin kontynuuje tak偶e swoj膮 wsp贸艂prac臋 z ernestrust, firm膮 meblow膮 z sektora premium. Wsp贸lnie zaprezentuj膮 cz臋艣膰 projektu 鈥濼ub膮dzin Ceramic Kitchen by ernestrust鈥 鈥 kuchni臋 z kolekcji Q7, kt贸rej meble zostan膮 ob艂o偶one wielkoformatowymi p艂ytami gresowymi w ponadczasowej czerni, z kolekcji p艂ytek ceramicznych Amber Vein, kreacji Macieja Zienia oraz Rust Stain marki MONOLITH.

Targi Warsaw Home, na kt贸rych poka偶emy nasze nowo艣ci tu偶 po prezentacji ich w Bolonii, to dla nas wspania艂a okazja aby spotka膰 si臋 z rodzimymi architektami, klientami i dystrybutorami. Wa偶ne dla nas jest tak偶e to, 偶e w Warszawie ca艂e dwa dni dedykowane s膮 klientom indywidualnym. To dla nas niepowtarzalna okazja, 偶eby pos艂ucha膰 tych, kt贸rzy nasze p艂ytki maj膮 w domach, pozna膰 ich oczekiwania i wys艂ucha膰 opinii. Cieszymy si臋 te偶 z ogromnej liczby nowo艣ci, kt贸re zaprezentujemy 鈥 w tym nowe kolekcje Macieja Zienia oraz marki MONOLITH, kt贸rymi b臋dziemy starali si臋 zaskoczy膰 naszych klient贸w 鈥 m贸wi Andrzej Ramel, cz艂onek zarz膮du Grupy Tub膮dzin.

Kolekcja Modern Pearl Ceramiki Tub膮dzin

W艣r贸d nowo艣ci prezentowanych na Warsaw Home znajd膮 si臋 np. p艂ytki z kolekcji 艂azienkowych o wymiarach60x30 cm, takich jak Modern Pearl, Terraform, Plain Stone, Reflection czy Touch. Wszystkie one wprowadzaj膮 zupe艂nie now膮 jako艣膰 designu do polskich 艂azienek – z jednej strony odzwierciedlaj膮c 艣wiatowe trendy, z drugiej zostawiaj膮c miejsce dla wyobra藕ni ich u偶ytkownik贸w.