Reaktywacja marki Styropol

Jaros艂aw Przybyszewski

Z pocz膮tkiem lipca br. na rynku termoizolacyjnych p艂yt styropianowych w Polsce formalnie pojawi艂 si臋 nowy gracz. Grupa STB w艂膮czy艂a do swojego portfolio mark臋 Styropol i oficjalnie rozpocz臋艂a nowy rozdzia艂 w jej historii.

Dla os贸b zwi膮zanych z bran偶膮 materia艂贸w termoizolacyjnych nazwa Styropol z pewno艣ci膮 brzmi znajomo. Od 1991 roku by艂 to bowiem jeden z najwi臋kszych producent贸w styropianu w Polsce. Z t膮 mark膮 艂膮czy nas z wsp贸lna historia. Dla naszej firmy ma ona du偶膮 warto艣膰 i chcieli艣my mie膰 j膮 w portfolio naszej grupy. Mamy nadziej臋, 偶e ten nowy rozdzia艂 w historii Styropolu b臋dzie pe艂en sukces贸w 鈥 komentuje Jaros艂aw Przybyszewski, cz艂onek zarz膮du firmy STYROPOL Sp. z o.o..

Co oferuje nowy Styropol?

W艣r贸d produkt贸w oferowanych pod mark膮 Styropol jest obecnie 10 rodzaj贸w p艂yt styropianowych, zar贸wno fasadowych, jak i przeznaczonych do izolacji dach贸w, pod艂贸g, parking贸w. Gwarancj膮 ich jako艣ci jest zastosowanie nowoczesnych maszyn, przeszkolona kadra, projektuj膮ca i nadzoruj膮ca proces produkcji i w艂asne laboratorium badawcze, znajduj膮ce si臋 na terenie zak艂adu w Ci臋ciwie (woj. mazowieckie), wyposa偶one w maszyny najwy偶szej klasy. Nieustannie prowadzone s膮 tak偶e prace nad wdro偶eniem nowych produkt贸w.

Nasze p艂yty termoizolacyjne s膮 produktami 鈥瀖ade in Poland鈥 o jako艣ci na wysokim poziomie. 聽Wszystkie wyroby badamy zar贸wno pod k膮tem parametr贸w termicznych jak i wytrzyma艂o艣ciowych. Dzi臋ki szczeg贸艂owej kontroli doskonalimy nasz膮 produkcj臋 i mo偶emy da膰 klientom gwarancj臋 trwa艂o艣ci i bezpiecze艅stwa ich stosowania. 艢ci艣le stosujemy si臋 do najnowszych wytycznych norm PN-EN 13163 oraz PN-EN 13172, dbaj膮c o najdrobniejsze szczeg贸艂y 鈥 komentuje Marcin Jaczewski, Kierownik Produktu.

Ale na optymalnych rozwi膮zaniach technologicznych nie koniec. Jednym z najwa偶niejszych cel贸w Styropolu jest dba艂o艣膰 o zr贸wnowa偶on膮 produkcj臋 i stan 艣rodowiska naturalnego. Ca艂y proces wytwarzania p艂yt termoizolacyjnych a w zak艂adzie w Ci臋ciwie jest bowiem niskoodpadowy 鈥 odbywa si臋 w obiegu zamkni臋tym.

Realizacj臋 planu reaktywacji marki Grupa STB rozpocz臋艂a kilka miesi臋cy temu. Symbolicznym momentem na tej drodze by艂 6 kwietnia, kiedy do fabryki w Ci臋ciwie przyjecha艂y delegacje Ministerstwa Rozwoju i Technologii, Ministerstwa Aktyw贸w Pa艅stwowych i Powiatu Wo艂omi艅skiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Producent贸w Styropianu.

To spotkanie doda艂o nam wiatru w 偶agle. Mimo tego, 偶e sytuacja na rynku jest trudna z powod贸w makroekonomicznych, mamy nadziej臋, 偶e odbiorcy przyjm膮 mark臋 Styropol z ciekawo艣ci膮 i doceni膮 wszystkie elementy nad kt贸rymi w ostatnich miesi膮cach pracowali艣my: rzetelno艣膰, profesjonalizm i fachowe doradztwo w wyborze najlepszego produktu dobranego do potrzeb klient贸w 鈥 podsumowuje Jaros艂aw Przybyszewski.

藕r贸d艂o: Styropol