Deweloper – jak zacz膮膰 budowa膰 relacj臋 z klientem

Bardzo du偶a liczba firm deweloperskich koncentruje si臋 tylko na komunikacji ze swoimi potencjalnymi klientami na etapie sprzeda偶y czy promocji. Oczywi艣cie jest to istotny element. Wa偶n膮 rol臋 odgrywa tak偶e komunikacja z klientami po zako艅czonym procesie sprzeda偶y. Jak zatem jako developer zacz膮膰 budowa膰 relacj臋 z klientem?

Pomoc w rozwi膮zywaniu problem贸w

Deweloperzy, kt贸rzy chc膮 dba膰 o satysfakcj臋 klient贸w, powinni by膰 otwarci na pomoc zwi膮zan膮 z rozwi膮zywaniem ich problem贸w. W znacznej wi臋kszo艣ci przypadk贸w s膮 one zwi膮zane z u偶ytkowaniem mieszkania. Przewa偶nie klienci nie otrzymali wcze艣niej informacji, z kim dok艂adnie maj膮 si臋 kontaktowa膰 w przypadku problem贸w dotycz膮cych eksploatacji mieszkania. Doskona艂ym sposobem na usprawnienie wspomnianego procesu jest wyznaczenie do dyspozycji klient贸w oddzielnego kana艂u komunikacji. 艢wietnym przyk艂adem mo偶e by膰:

  • adres e-mail,
  • numer telefonu.

Mo偶na r贸wnie偶 zdecydowa膰 si臋 na powo艂anie pracownika, kt贸ry b臋dzie odpowiedzialny za rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w.

Dlaczego warto korzysta膰 z oprogramowania dla deweloper贸w?

Oprogramowanie dla deweloper贸w Focus Desk b臋dzie w stanie usprawni膰 obs艂ug臋 klient贸w. Ogromnym atutem omawianego rozwi膮zania jest mo偶liwo艣膰 po艂膮czenia zg艂osze艅 od tego samego klienta w jeden w膮tek. Nale偶y mie膰 r贸wnie偶 艣wiadomo艣膰, 偶e zdecydowanie zwi臋ksza si臋 wydajno艣膰 ca艂ego zespo艂u. Firma deweloperska mo偶e bowiem korzysta膰 z automatycznego przydzielania poszczeg贸lnych zg艂osze艅 do w艂a艣ciwych pracownik贸w.

Oprogramowanie dla deweloper贸w mo偶e tak偶e wyeliminowa膰 ewentualne b艂臋dy. Przedsi臋biorstwo mo偶e tworzy膰 automatyczne odpowiedzi na identyczne pytania, a tak偶e autorespondery. Dzi臋ki temu wszyscy klienci, a tak偶e osoby zapisane na list臋 adresow膮, b臋d膮 otrzymywa膰 informacje o nowo艣ciach.

Zaplanowany kontakt

Klienci bardzo cz臋sto narzekaj膮 na terminowo艣膰 komunikacji ze strony pracownik贸w firm deweloperskich. W jaki spos贸b mo偶na rozwi膮za膰 wspomniany problem? Doskona艂ym rozwi膮zaniem mo偶e by膰 ustawienie alert贸w, kt贸rych zadaniem b臋dzie przypominanie o konieczno艣ci kontaktu z okre艣lonymi osobami.

Dlaczego jeszcze warto zdecydowa膰 si臋 na korzystanie z odpowiedniego oprogramowania?

Jednym z najcz臋艣ciej wymienianych atut贸w przez firmy deweloperskie jest przyspieszenie czasu obs艂ugi zg艂oszenia. System pozwala bowiem na automatyczne zidentyfikowanie okre艣lonego klienta. Ponadto wspomniani klienci b臋d膮 mogli kontaktowa膰 si臋 z przedsi臋biorstwem preferowanym przez nich kana艂em komunikacji. 艢wietnym sposobem na zwi臋kszenie satysfakcji obs艂ugiwanych os贸b s膮 automatyczne ankiety.

Firma deweloperska w ten spos贸b dowie si臋 od swoich klient贸w, a tak偶e os贸b zainteresowanych jej ofert膮, nad jakimi aspektami komunikacji powinna jeszcze pracowa膰. Oprogramowanie pozwoli przedsi臋biorstwu zmniejszy膰 liczb臋 zb臋dnych kontakt贸w od klient贸w. Zagwarantuje im bowiem wgl膮d w status zg艂osze艅 w dedykowanym panelu. W ten spos贸b osoba zainteresowana w dowolnie wybranym przez ni膮 momencie b臋dzie mog艂a sprawdzi膰, na jakim etapie znajduje si臋 jej sprawa.

Deweloper – jak zacz膮膰 budowa膰 relacj臋 z klientem?

Rekomendowane jest r贸wnie偶 znaczne skr贸cenie czasu rozmowy dzi臋ki znajomo艣ci poprzednich rozm贸w z danym klientem. Konsultant nie b臋dzie musia艂 po raz kolejny zadawa膰 podstawowych pyta艅. W tym celu program b臋dzie systematycznie zbiera艂:

  • wszystkie interakcje z klientami,
  • notatki z rozm贸w na karcie klienta.

Ponadto deweloper b臋dzie m贸g艂 bez wi臋kszego problemu monitorowa膰 na 偶ywo liczb臋, a tak偶e statusy zg艂osze艅. Pomog膮 w tej kwestii interaktywne dashboardy. Ogromnym atutem omawianego oprogramowania jest zdecydowane zwi臋kszenie kontroli pracownik贸w zdalnych. System pozwala tak偶e na analizowanie raport贸w. B臋d膮 one eksportowane do Excela.

artyku艂 sponsorowany